2007-04-21 ? 21:06:57

Kanon födelsedag, kalas och presenter!

Så, då är man formellt 24!

I fredags morse, blev jag väckt av mamma (hon ringde) och Hannes precis samtidigt. Mamma, Rolf och Gustav sjöng i kör via telefonen och Hannes & Tinna live såklart.
Till frukost var  det nybakt bröd, exotiska frukter och oliver som Tinna valt själv ;-)
Jag fick massvis med böcker (har nämligen börjat läsa mycket), ny kudde och en tripp till Danmark. Mamma, Rolf & Gustavs present kom först idag, en hästtransport. Inte ny, Dalavagn-88 (de var dödströtta på att jag jämt lånade deras;-). Men eftersom jag är för tidigt född så levereras den på min BF 1983, 1 maj 2007.

Iallafall, Danmark, Vi åkte först till Helsingör, tog med bilen över. Väl där hämtade vi Hannes pappa Jon som var i Helsingör på psykatrikonferans. Sedan åkte vi Strandväger till Köpenhamn. Vi gick på Tivoli, åt fint, riktigt mysigt. Det var dock kallt & blåsigt.
Sedan fortsatte vi en snabbis till Netto för att köpa lite god dansk mat.
Vi var hemma runt 22.

Sedan va r lördag fm lugn, bakade lite bullar, förberedde inför lite kalas...
Strax efter 14 kom morfar, han hade med sig tårta, blommor m.m. Mamma Rolf & Gustav kom ridande. Mamma på Sara, Rolf testade Júlia för första gången, erkände att han är lite bortskämd med Stjarni, Gustav red Stjarni.
Sedan har vi kalas med massor av delikatesser, svenska, danska & isländska.

Tack för alla gratulationer!

Kram Ninni

Ps. På måndag lägger jag in massvis med urläckra bilder, bla på Sara, Júlia & Stjarni
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: