2007-04-02 ? 22:42:56

Måndag

Okej,
Tinna började morgonen tidigt, sådär halv sex isländsk tid!
Låång morgon innan övriga vaknade!

Hela familjen utom Hannes bror Stefan, mötte upp vid 10-tiden www.mu.is Reykjaviks zoo. Det var fullt ös, 18 personer och 250 kg barn (vi vägde dom på ko-vågen). Där åt vi lunch för ett sedan fortsätta till Árbaearlaug, familjespa. Vilt värre, eftersom man badar ute tyckte jag det var liiite kallt.
Sedan var det hem till Trönur, lämna makar och barn. Vi kvinnor hde boka www.laugarspa.is saltvattenbad, olika bastur, turkiska bad ja, allt möjligt fancy.

Därefter hem till våra ngt slitna makar, 9 vilda barn och de bjöd på kina-mat!

Imorgon åker vi till www.bluelagoon.is

Kram N
Bengt är brandman och när han kommer hem till sin fru säger han:
- Ikväll ska vi leka nåt kul. När jag ropar "kommando ett" springer du in i sovrummet.
När jag ropar "kommando två" klär du av dig och lägger dig på rygg i sängen och när jag skriker "kommando tre" har vi sex ihop, okej????
- Javisst, svara frun.
Bengt ropar "kommando ett" och hans fru springer in i sovrummet.
Han ropar "kommando två" och hon tar av sig alla kläder och lägger sig på sängen.
Han ropar "kommando tre" och störtar naken in i sovrummet och tar henne.
Plötsligt ropar hans fru:
- Kommando fyra"
- Vad betyder det?????? frågar Bengt.
- Mera slang.... svarar frun.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: