2007-04-26 ? 11:04:16

Smått o gott

image55
Júlia Vorsól & Rolf... notera Julias tunga ;-)
image56
Sara & Stjarni



Har egentligen inte så mkt att skriva.... jobbar ochn väntar på föl.
Rolf vakar av spänning efter Krafas föl...
´
Hittade denna som underhållning....

Tio första:
Första bästa kompis:
Annie
Första bil: Golf
Första kärlek: Oj, John på lekis tror jag
Första husdjur: Schäfern Götängens Hirra-Mirra "Mirra"
Första semester: Hm utomlands, Rhodos (räknar bort Danmark)
Första jobb: Arnarstödum
Första köpta skiva: "Jag mötte Lassie"
Första riktiga kyss: ehhh här svarar jag inte
Första piercing: Vågar ju inte ens ta spruta, vadå piercing.
Första konsert: Carola!

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: ngt glas vin... flera veckor sedan
Sista bilfärd: oj vet ej
Sista filmen du såg: Som man bäddar...
Sista bubbelbadet: ett tag sedan... tror att det var med tjejerna från jobbet, i poolen på Marklanda
Sista spelade cd: Lennartz :-)
Sista gången du grät: Oj, minns knappt.... men gör det ibland absolut
Sista måltiden: Två knäcke vid 9

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Kan kanske ha hänt ;-)
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? ja
Varit på tv? Ja,
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Inget jag lagt på minnet
Haft ett one night stand? No comments
Busringt till nån? självklart ;)

Sju saker du har på dig:
Oj.. Jeans, strumpor, högklackar, linne, bh, omlott-linne, halsband, två ringar

Fyra personer du kan berätta allt för:
Ja.... Daniela.... MP.....hmmm

Tre val:
Svart eller vit? vit
Sommar eller vinter? vinter
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör:
HAHAHA det berättar jag bara för väl utvalda

En sak du ångrar:
Många saker


jag utmanar alla som har blogg, som läser min blogg,  att också svara.. lägg in er blogg-adress som comment
Kommentarer
emma

ja men det kan jag ;) jag kopierar ^^

2007-04-26 @ 16:19:15
Ninni

Hallå Emma.... men vad har du för bloggadress

2007-04-27 @ 08:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: