2007-08-23 ? 09:07:05

Binkis på jobbet,

Idag är Binkis med på jobbet och det går perfekt. Jag var lite orolig att hon skulle bli pipig, men hon ligger i en fåtölj jämte mig och sover. Hon har hälsat på hela kontoret och charmat alla. Jag hoppas hon inte blir pipig framåt dagen, å andra sidan tror jag inte mina kunder skulle bry sig om det, då är det bara att lägga henne i knät.

Hon är ju lite taggad den här damen, så vi har fått sätta lite regler hemma. Hon blir lite väl arg när man ex bryter henne i kamplek, så vi får se till att det inte går över styr. Hon äter fortfarande inte så mkt hundmat... utan har redan lärt sig att det finns falukorv i kylen. 

En annan grej, jag håller på att bli tokig på morgontrafiken i Växjö... att folk inte fattar att man inte kan sega sig genom korsningar, köra 20-30 på fria 50-vägar... folk har bråttom till jobbet... Å alla cyklister som tror att hela världen ser dom.. skoj att vissa är hurtiga och cyklar på morgonen.... men de är ju i vägen hela tiden, vyklar bara rakt ut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: