2007-08-22 ? 09:11:56

Duktiga Binkis!

Igår hade jag lite svårt att ta med Binkis till jobbet så jag tänkte att vara hemma med sin goa mamma kan ju inte vara sämre. När jag kom hem på lunchen så inte en pöl!
Inkallningen fungerar perfekt, sitt till tja 80 % eller så, är hon lite uppspelt så hinner hon inte sitta. Har börjat så smått med kontaktövningar och "vänta-stanna  kvar".
Hon är otroligt lättlärd, vet inte om man får säga att hon är "bättre" än sin mor. Inte bättre kanske men väldigt lättlärd sedan har hon ju ett föremålsintresse som heter duga, det gör ju allt så mycket lättare.
Det enda som saknas är väl matintresset, hon har snabbt lärt sig vad som är gott och att man kan få andra saker än det som finns i skålen... i morse delade Tinna och Binkis ägg.

Jag fick härliga bilder på Bárdur! Han mår utsökt i Danmark och har redan testat på city. http://www.gaardhunden.webbyen.dk/

image105
image106
Göttans stora ben i Danmark tycker Götängens Bárdur!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: