2007-08-28 ? 08:58:04

Superbusig Binkis

I natt har Binkis levt rövare, hon ville absolut inte ligga med Sunna i köket, utan satt och ylade! Hon ville sova hos Tinna. Nu ligger hon med mig på jobbet, helt slut, min Gucciväska, i fåtöljen,  inget annat duger. Emellanåt tittar hon upp helt groggy!

Igår var jag och tog en massa prover igen, 10 rör blod- jag som är världens barnsligaste när det gäller blodprov, sån där som måste ligga för att inte svimma, emla är superviktigt. Men undersköterskan som tog proverna pratade hund hela tiden, kände till Chilli (Achilles), var så nyfikenpå rasen.

Tinna skulle egentligen gått på 4-årskontroll igår men sköterskan var sjuk. Man ska ju fylla i vad barnen är bra på osv. Tinna som enl mig är himla duktig på att rida, måste jag ju skriva ngt om det. Så under rubriken kordination-balans skrev jag rider själv i skritt-trav-tölt, kan förhållande hjälper och styra hästen med yttre förhållning och inre ledande tygeltag.  Nu visste jag ju att sköterskan är duktig ryttare,jag tycker det är himla duktigt att kunna kordinera och göra två olika hjälper samtidigt med båda händerna. Tyvärr har Tinna inte ridit så mycket i sommar, bara vid några tillfällen, men vi måste ta tag i det.

Två bilder till från 50-årsfesten... å ja... Gustav valde rätt jacka ;-)

image117

image118
Mamma, Vera & Rolf
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: