2007-12-10 ? 21:14:57

Kvällspromenad

Igår kväll satt Gustavs kattungar (ingen som vill ha en söt kattunge ;-) på trappen och jamade.... så jag tänkte jag kan väl se om jag inte tar mig ut i stallet och ge dem lite extra.... och det var inga problem.. så jag gick en liten liten kortis med Sunna med.. så uppfriskande!

Lilja vägde 2,8 idag! Hannes lägger in hennes vikt i exel-fil för att följa kurvan. Det är skönt med vågen, att kunna ha koll.. vågen och andningslarmet gör att iallafall jag sover bättre. Lilja är iallafall väldigt snäll, äter bra, sover bra, vaknar regelbundet och gråter nästan inte alls, gillar att sitta och prata, ler alla redan. Sedan är hon ju väldigt rörlig, så det gäller att hålla koll på att hon inte ligger på magen.

Igår kväll julpyntade Tinna köket, hon har hängt glitter  och julgranskulor på stolarna. I lampan hänger allt möjligt pynt. Hon har verkligen ansträngt sig, så julen 2007 kommer även stolarna vara glittriga ;-)

Vi fösökte ta julkort på Tinna, Lilja och Sunna igår... Tinna skulle tvunget ha en knallröd kimono, sedan ville Hannes att de skulle sitta på en renfäll.. Resultatet blev renhår över hela huset, Sunna ville inte alls fotas på beställning, Lilja sov.... inga bra kort... Hannes är ju dessutom superkräsen... och ikväll somnade Tinna vid 18....
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: