2007-12-12 ? 22:30:12

Lättklippta klor

Igår kväll fick Sunna julbad och nyklippta klor... Sunna brukar vara en riktig fjompa när det gäller kloklippning, men igår la hon sig ner och nästan räckte fram tassarna!

Lilja var vaken hela natten inatt, bubblig i magen, så nu borde jag passa på att sova, imorgon är det läkarbesök för att kolla hjärtat.

Mamma och Rolf försöker övertala mig att få ha Binkis hos sig.... det blir inte enkelt för dom.. har inte för avsikt att släppa iväg henne.. som Rolf sa ikväll, hon kommer ju innan man ens hunnit kalla på henne... och lyder ;-)

Sunna har provlegat Liljas bilstol (babyskydd)... inte godkänt kanske.... men typiskt gårdshund.

Trixar med de där julkorten... vi får väl se om jag får till det.

Kommentarer
Eva Wassholm

HEj !
Grattis till babyn !
Tänkte bara kommentera kloklippningen.
Billy högg som en huggorm i början när vi klippte hans klor, och tjöt innan jag ens börjat klippa.
Nu när jag visar tången hoppar han upp i soffan där vi sitter och klipper klorna, han vet att man får köttbulle efteråt. HAn vrider sig som en orm efter ett par klor, men det går ändå mycket bättre.Hälsningar Eva

2007-12-13 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: