2007-02-16 ? 09:30:22

Livet går upp.. så går det ner........

Frida och jag hade en kanonkväll igår, vi var fyra från eniro och fem kunder från olika företag. Matchen var mycket trevlig... fast det är ju hela grejen som gör kvällen, hur man satt, god mat och skoj spel. SNäll som jag var så körde jag hem.. så Frida fick festa...


Venus sedan, hon står nere i Helsingborg nu, det ser inte så ljust ut, men iallafall har hon öroninflammtion, allvarlig, och vi kan just nu inte annat än hålla tummarna....
Idag känns det som en tung dag... lite skoj mail tar jag gärna emot!

Ikväll ska jag, Åsa och Angela ha lite spa-mys i jacuzzin... Frida ska tyvärr iväg på annat och Cicci firar sin 25-årsdag med familjen.....

En raggare var ute ensam och gled en kväll

Helt plötsligt fick han synd på en skitsnygg blondin och stannar och kör ner rutan.

Hon stoppar in huvudet i bilen och frågar vad han vill, då kör han upp rutan så hon fastnar med huvudet, sedan går han ut och sätter på henne i häcken.

Efter detta går han in i bilen igen och säger stolt: Vi raggare kan våra knep!

Då säger blondinen: Det kan vi bögar oxå

Kommentarer
Anneli

Hej Ninni !
Usch låter inte alls kul detdär med chefens son.. :(
Är både Brá och Venus sjuka nu?
Många kramar från Anneli

2007-02-16 @ 10:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: