2007-02-07 ? 09:50:14

Massa massa fel...

Undrar om man blir såhär virrig med åren eller... för det första är det nästa tisdag som Gustav och jag ska träffa ett medium... sen ska Hannes inte till Vänern utan Vättern.

Fick ett himla skoj mail av Heléne (Roxy) men bantningtips.... det gick ut på att jaga snygga män för att förlora olika antal kilo... osv... iallafall tror jag att Beatrix  (Rosso-Kitty) kommer vara minst lika bra batning... ;-)

Nån som såg Greys Anatomy igår.. åhh vad sorgligt! Typiskt att det slutar nu!

Någon hade citerat från min  blog till Geysirs hemsida:
Avgick som Geysirs ordförande igår... 2 år. tack hej! Äntligen kan man få leva ut som den *bleep* man är på alla forum osv.. haha"

Oj oj
BITCH, ska det ju va!!! Dessutom är man ordförande så får man kan man ju inte skriva vad som.. eller hur... måste man vara lite seriös... jag som älskar att diskutera!

Såg Ni bilden på framsidan på underbara, underbara Sara! Hon är verkligen en pärla att rida.... hon är inte så grov som hon ser ut utan väldigt välpälsad!

Chillis operation hade visst gått bra.. Millis kanske skriver någtra rader i forumet!

Väntar spännt på nya bilder på Beatrix-, Bex, men Malin ligger sjuk i halsfluss stackars!

Igår satt vi hela eftermiddage på jobbet och igenom alla förändringar inför året... fram till semestern komme rjag jobba med Ystad (himla trevligt folk), Skövde, Jönköping (hur länge som helst dessutom), Stockholm och Västerås... Tycker det är himla mycket Jönköping i mitt liv just nu(menar inte negativt), jobbet allt från utbildning, kunder och kundevents (HV71-matcherna), sedan hästarna!

Liten fuling jag fick på mailen, INTE RUMSREN!

Mamma, mamma, får jag säga mus? frågar den lilla flickan.
- Nej! Det får du absolut inte! Gå ut och lek nu.
Två minuter senare kommer flickan springande igen:
- Mamma, mamma, det hänger en fladderfitta i garaget!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: