2007-02-08 ? 10:35:41

Torsdag

Veckan går fort..
Vad gillar Ni bloggen, lite rörig tycker jag!
Men det funkade inget vidare att använda dagboken på hemsidan!

Igår kväll var Gustav hemma och körde in en ny rundbal till hästarna! De är roliga, uppför sig som om de aldrig sett mat (fast de knappt ätit upp den gamla) och som om de håller på att svälta ihjäl, särskilt Nafna och Karolína. Nafna springer efter mig i hagen och gnäggar- när balen börjar ta slut. Nafna för övrigt är en väldigt personlig häst, gnäggar alltid när hon ser mig.

Fick en FULING av Jerry nyss,

Elefanten frågade kamelen: "Vafan har´u tuttarna på ryggen för?"

Kamelen: "Jävligt dum fråga från en som har kuken mitt i ansiktet"

Skriver kanske mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: