2007-03-02 ? 09:31:53

Fredag

Hej,
Det är så skönt att vara hundägare, hundägare betyder såhär i början av mars, tassmärken på golver i form av GRUS, samt enstaka (många) hundhår.. när jag tog av mig min kappa i morse (en päls är det...) och hängde upp min sjal... var fanns inte på den, om inte ett hundhår! Dpm gömmer sig lite överallt..
Skriver mer sedan...

Polisen till blondinen,
- Kan jag få se ert körkort?
- Nej, nu får det vara nog. Ni tog ju mitt körkort förra veckan. - Hur många körkort tror ni att jag har?


En blondin är på krogen och en man tafsar och kladdar på henne hela kvällen. Till slut får blondinen nog och säger,
- Du, jag tycker du ska flytta till Gävle.
- Varför då? Svarar mannen.
- Jo, för där behöver dom en bock som ingen tänder på!

- Vet du varför blondinen var så stolt när hon lagt färdigt pusslet?
- Nej.
 På kartongen stod det 1 till 2 år.

- Det stod sjutton blondiner utanför en pub. Vet du vad de väntade på?
- Nej.
- Den sista. Man måste vara arton för att få komma in.



 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: