2007-03-09 ? 09:36:32

Fredag!!!

Idag fyller A-kullen 1 år!!! Nu kan man äntligen börja se hur kullen utrvecklats sig, en riktig kanonkull!
Nu är även hane vald till Sunna, Kitenga Na Canon http://www.dogs.se/ så nu väntar jag bara på löp!

Imorgon ska jag till Öland och hämta Júlia, min numera fd kollega, Cicci ska följa med.

Leikur var i Slöinge igår, han hade fått en vrickning som vi vill kolla upp.. han spatttöntgades även UA samt dna-testades...

Brá och Sara skulle till Helsingborg idag egentligen men det blev framflyttat till måndag för hovslagaren på djursjukhuset kunde inte ta emot  henne.

Imorgon är det dagen d... melodifestivalen!!!! Både skoj och tråkigt.. vad ska man nu göra på lördagkvällarna??? På fredagen får man ju sin schlagerdos via Så ska det låta.. men lördagen... nån som har ngt tips?

Kollar frenetiskt webbisar.. min chefs fru är på förlossningen, spännande!

Igår när jag körde till jobbet var det 10 plus och fåglarna kvittrade! Underbart!

Fredagsfräckisar fylls på under dagen ;-)
 
En man står i en hotellobby och kommer på att han måste fråga receptionisten något.
När han vänder sig om för att gå till disken, råkar han stöta ihop med en kvinna som står bredvid honom,
hans armbåge slår emot hennes bröst.
Båda blir ganska så överraskade. Mannen finner sig snabbt och säger till kvinnan:
-Fröken, om ert hjärta är lika mjukt som ert bröst, så vet jag att ni förlåter mig.
Varpå kvinnan svarar:
-Om er penis är lika hård som er armbåge så finns jag på rum 436. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: