2007-05-03 ? 09:28:03

Inga föl ännu :-(

Varenda morgon hoppar jah upp ur sängen för att kolla stona... men inget händer. Varje morgon tror jag att det ska stå ett fött litet stoföl  med stor stjärn.. men icke....

Veronika berättade att den femtonde avkomman efter Vaengur ska visas på Strömsholm! Riktigt spännande! Det betyder han kan få sin A-premie för avkommor!
Tydligen ska även en hingst på Island visas i vår med.

I helgen åker Hannes till Finland. Så Tinna och jag funderar på vad vi ska hitta på för mys.
Kommentarer
emma

Vad är det för avkomma? Jag ska dit, måste vara beredd med kameran då ;))

2007-05-03 @ 11:09:02
Ninni

Gjóska, Vignir visar henne!

Spännande.... dom korten vill jag se :-)

2007-05-03 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: