2007-11-13 ? 09:01:10

en sväng på förlossningen igår!

Igår kände jag inte de fosterrörelser som jag är van att känna, så jag ringde in och fick komma in direkt.... De konstaterade snabbt att bebis mådde utsökt men ville ändå ha kvar mig, (Hannes och Tinna var hemma och rastade Binkis och Bondis som Tinna kallar Bond).  När jag blev kopplad till ctg så sa barnmorskan, gör värkarna ont och undrade om de pågått länbge, va nääää vilka värkar...  Kände inget...  Sedan hade jag plötsligt lite högt blodtryck, jag som vanligen har lågt, 150/95 (brukar ha runt 60 i undertryck). Typiskt nog var levervärdena höga-igen. Men efter några timmar var de sk värkarna borta och jag fick åka hem och lovade komma direkt om jag kände ngt.... Men jag mår hur bra som helst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: