2007-11-01 ? 11:18:45

Fredag.. eller torsdag :-)

Imorgon är jag ledig, dagen före röd dag! Gött, så idag är det fredag för mig.

Gjorde glukosbelastningen igår, var inte alls så farligt som alla pratar om, iallafall hade jag perfekta värden! Tur att ngt är perfekt för en gångs skull.. Faktiskt så är levervärdena bra nu, medicinen funkar kanon.

Lördag är det utställning! Saga ser fin ut, Sunna lite smårund ;-)
Ni som ska kika på utställningen, glöm inte era SKK-medlemskort, då är det billigare inträde!

Imorgon så ska Tinna och jag softa, fixa lite med Krafa, hon älskar sin dagliga massage! Bada Sunna, klippa klor (ja det är ju kloklippning oavsett, alltid på fredagar)...

Tänkvärt!

Regel nr 1: Är man dum får man lida.
Specialfall av 1: En dåre och hans pengar är snart skilda åt.

Regel nr 2: Fräckare än en hyena vinner.
Undantag från 2: Om inte flocken kommer på en med hönan i munnen.

Regel nr 3: Mucka aldrig med någon som är galnare än du själv.

Regel nr 4: Diplomati är konsten att säga "fin vovve!!"..... tills du har grepp om en tillräckligt stor sten.

Regel nr 5: Irony is wasted on the wasted.

Regel nr 6: Folk som gillar läget sitter kvar i gottan och käkar rå mammut. Vi andra går ut ur grottan, har grillparty över elden från blixtnedslaget och bygger hus av det fällda trädet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: