2007-11-16 ? 09:10:06

Lurad!

Igår upptäckte jag att Sunna löper, lurad! Hon verkar ha ändrat sin cykel till det bättre (tycker jag), med 6 månader mellan löpen. Perfekt så blir det parning i maj!
Binkis saknar nog Bond. Att mamma Sunna kommer hem och dessutom löper var ju ett nerbyte, Sunna är inte det minsta leksugen och går mest runt och tjurar. I natt lyckades Binkis smita upp och lägga sig i Tinnas säng, åh vad hon njöt.
Vi fick jättefina presenter av Bonds husse och matte, bla kanarisk aloevera. Hannes älskar aloevera.  Helt hundra på att aloe vera löser alla problem!

Ikväll ska vi till Marklanda, mamma har kommit hem från Egypten och Gustab från Bollerup. Hannes ska jaga imorgon och förhoppningsvis ska Tinna och jag softa.

Jag har nästan inte jobbat alls med mina vanliga arbetsuppgifter denna vecka utan varit tf utbildningsansvarig. Riktigt roligt! Det har börjat fem nya killar på jobbet. Idag har jag miljöutbildning.

Lite skojiga fredagsmail mottages tacksamt!

***************************************************************************************

Johnny ville ha sex med en tjej på jobbet, men hon hade redan en pojkvän.


En dag blev Johnny så frustrerad att han gick fram till henne å sa,

"Jag ger dej 1000 kr om jag får ha sex med dej." men hon sa, "nej".


Johnny sa, "Jag är snabb, jag slänger pengarna på golvet, du böjer dej

ner och jag är klar när du har plockat upp dom."

Hon tänkte efter en stund och sa att hon måste kolla med sin pojkvän.

Hon ringde pojkvännen och berättade historien.


Pojkvännen sa, "Be om 2000 och plocka upp dom så fort att han inte

hinner komma ur brallorna."


Så hon gick med på förslaget för 2000 kr.


En halvtimme går och pojkvännen väntar på att flickvännen ska ringa.

Så efter 45 min ringer pojkvännen och frågar vad som hände.

*************************************************************************************************************







Hon sa "Den djävulen betalade i mynt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: