2007-11-21 ? 08:42:25

Mörkt!

Klockan är snart 9 och det är fortfarande mörkt ute, helt otroligt!
Igår kväll var jag ute i Lilla Pene och höll kurs... har inte v arit där på flera år, inte sedan min och Venus sommar där ute, typ 1996.
Emma skickade reportaget om Gustav i Eidfaxi, kanonfint, superkram till Emma! Artikeln var dock gjord i våras och endel saker har ju ändrats sen dess, men vad sjutton, spelar ju ingen roll, budskapet når fram-man får aldrig ge upp!

Jag fick lätt chock igår, har inte återhämtat mig ännu! Mamma har kastrerat Leikur! Hon var trött på att ha hingst! Jag är ordlös....

Nedan ett jättefint huvudfoto på Achilles "Chilli"
image254

Kommentarer
Jenny A

Åh va bra att hon skickade det! Vår tidning kom ju så sent! Jätte kul att han kom med!
Leikur får väl bli fin tävlingshäst i stället. Gustav och han kanske skulle ta och satsa mot riktiga SM!

2007-11-21 @ 16:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: