2007-10-06 ? 19:56:08

Hannes värsta bloggaren...

Hannes blogg är ju på högvarv, mycket roligare än min med massa bilder. Han skriver ju å andra sidan bara på isländska.. jag kanske skulle göra min blogg tvåspråkig, både på isländska och svenska... hehe vi blir lika bloggalna som Alex Schulman och hans fru till slut. 

Idag har jag varit på min kusin Millas 30-årskalas, träffar flera släktingar jag inte träffat på evigheter..
Imorgon tänkte jag ta med Tinna på bio, Elias och kungaskeppen är väl den barnfilmen som gäller nu. Det är lite väl lång 1,5 timme, men vi får väl smita ut i värsta fall. Hannes ska fixa älgtorn inför måndagen.

Jag har fortfarande ingen mobil.. har skaffat en ny, men inte ens slagit in pinkoden ännu, rätt skönt måste jag säga... avslappnande ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: