2007-10-17 ? 16:31:09

Några gissningar hittills..

Eva H, Anneli, Veronika och Lena har hittills gissar på en pojk.... inte en enda på tjej, förutom Tinna som inte ser någon annan möjlighet än att mammor får flickor och pappor pojkar...

Jag kommer garanterat försäga mig vilken dag som helst! Min svärmor gjorde allt för att få mig att försäga mig igår kväll.... med argumentet att hon är i London just nu och där finns så mycket skoj att shoppa, plus att hon alltid fått reda på alla barnbarnens kön utom Tinna och lill*! Just av den anledningen får hon inte reda på det, för att man inte ska handla en massa till ofödda barn.
Mina kollegor försöker också få mig att försäga mig, hehe.... tänk om bebis kommer ut och vsar sig vara av motsatta könet.

Idag har jag underhållt mig på SIF´s forum, länken blodston http://sifsforum.egetforum.se/viewtopic.php?t=6620 
Tänk vad många "galna" människor som finns, allt ska räddas och tas om hand, gatuhundar och slaktföl.
Kommentarer
Jenny A

Åhh, den tråden börjar bli ganska tjatig nu! Det går ju liksom inte att rädda allt liv här på jorden...

Jag hoppas att Tinna har rätt om bäbisen, tyckte hennes namnförslag var så fint!

2007-10-18 @ 08:31:03
Ninni

Ja jenny, visst är blodstons-tråden tjtig, folk är ju sanslösa... lova mig att du kommer och klubbar till mig i huvudet så jag vaknar till om jag är på väg att ta in en import till!

Kram Ninni

2007-10-18 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: