2007-10-15 ? 14:29:26

Ny fin hingst till Sverige och foto

Till att börja med, gick in på Lottas och Gislis hemsida idag, åh de har köpt Sibelius! Me love den hästen (ligger länk på hemsidan till Lottas och Gislis hemsida).
Hmm hade inte varit dumt att kanske betäcka Lind  honom... just stam-mässigt kanske inte många känner igen honom, men han är på mödernet släkt med min gamle goding Álfur!!! Men nästa år blir det Lind-Jór, få en ny liten Sprengja.

Krafa är installad hemma, lite krasslig, öm i ett knä. Jag hoppas hon piggar på sig, hon har iallafall god aptit. Men första hästen jag träffat i Sverige som fått sk hnjóska... men det är nog lättbehandlat.. Typiskt.

Eva (G. Kasper) frågade mig för ett tag sedan vad man kan hitta på för lekar utan föremål... Binkis spelar piano... Tinna har ett leksakspiano och Binkis trycker på de olika knapparna och spelar, superkul! Man kan säga att hon "klickertränar " sig själv, när hon gör rätt så kommer det ljud....

Vid 15.30 ska vi på tillväxtultraljud... spännande... Tinna är hundra på att det blir en tjej och vill att hon ska heta Júlia Alice.....

image243
Gustav och Stjarni inför 3-milstur
Kommentarer
Anonym

Kul idé med pianot! Sara har ett gammalt barnkeyboard, ska se om hon har det kvar och om han isåfall gillar det.
Dagens framsteg: han sitter och tittar på mig när jag håller en godis gömd i handen istället för att bara krafsa på handen... ;)

2007-10-15 @ 14:50:00
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: