2007-09-15 ? 11:58:15

Ladies night

Blev ganska besviken på gårdagskvällen. Innan föreställningen möttes vi (jag, Frida, Mia och Louise) på Venezia. Vi vänta en timme på maten som alla var besvikna på. Det var all från kall mat til osmakligt. Sedan till Ladies Night som vi hade världens förväntning på. Jag såg uppsättningen med Kim Solouki, som var kanon. Denna föreställningen var en stor besvikelse, förutom att ljudet var dåligt och scenen sådär. Showen innehöll mest en massa dåliga skämt och gubbhångel, 2700 Växjö-kvinnor har nu vid otaliga tillfällen sett Kjell Bergkvist och Martin Stenmark tungkyssas.
Däremot tror jag Växjö behöver fler ladies nights, för publiken bestod av 70 % orastade kvinnor 45 +. Fulla husmödrar som gjorde bort sig fullständigt! Man kan tro att de inte sett en öl innan.

På förmiddagen har Binkis och storebror Achilles "Chilli" lekt, tog massa fina foton. Det blåser som sjutton idag, flera hushåll är strömlösa, jag håller tummarna att vi slipper det.

Imorgon firar jag och Hannes att vi har varit förlovade i 7 år...
Kommentarer
Anneli

Grattis till 7-års förlovningen! :)

2007-09-15 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: