2008-04-09 ? 13:56:26

:-)

Det rullar, framåt....
Hmmm som Ni säkert kan lista ut, har jag massvis av tvätt idag!
Men det går, Lilja är lite trött och inte lika skrattig som vanligt. Tinna har feber och sovit ett par timmar. Inte kommit igång att äta.

Saga och Binkis brottas på svarta, stickelhåriga, mattan... Har iallafall sett genom fönstret att Karolína inte fölat. Fast jag tror inte det är en bra dag, hagel och snö. Júlia Vorsól (Karolinas syster, Venus dotter) fyllde år igår, 9 år. Igår för 9 år sedan sken solen på Marklanda, Gustav låg fortfarande på IVA i Malmö. Men om jag inte minns fel, på väg till barnkirugen i Malmö. För han var hemma i Växjö (ja, på barnkliniken) till min födelsedag, alltså 20 april... hmmm.... Iallafall minns jag Julias födelse väl.

Nu är Tinna mammig....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: