2008-04-01 ? 15:37:43

Blogg

Alltså, väldigt irriterande när bloggen ligger nere... hur tar man igen det, tre dagar nästan....
Hela söndagen var vi i Klasentorp, fick med oss alla grejer, allt från pappas dopklänning till farmors gamla cykel. Sedan blev vi bjudna på lunch i Åboda, hos Åse, Olof och Elsa... ja och våffelkalas....

Igår var vi rätt sega, Lilja var trött, Tinna gnällig. Idag har hon fått fiskar till sitt akvarium, tre olika sorter, neontetra såklart, klassiskt, slöjstjärtar och tre små malar. Lilja har varit på BVC, kikade in en snabbis hos Millis, fick ett kort på Achilles, först när jag kom hem och tittade noga, vad grov och snygg han blivit!
Är det fler än Bonus Kasper som har träningsbloggar, maila gärna adressen, superkul!

Har problem att lägga in bilder i både bloggen och på hemsidan :-/

Igår kväll cyklade jag på min "nya" cykel, farmors gamla Skeppshult, åh så fin den är, riktigt skön farmor-cykel med stora däck. Jag måste nog köpa nya, de är lite spruckna i gummit.
Vilken härlig dag det var igår, körde genom Bokhultet, massa folk som joggade, gick, rastade hundar och ett par på bron vid Sundet, de verkade "väldigt kära och ovetande om omgivningen" ;-)
Vi var ute allihopa, hos hästarna, Tinna håller på att lära sig cykla.

1 april idag.... jag har grundlurat någon hehe... men kan inte tala om vem ännu :-)
Personen har iallafall gått på det....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: