2008-04-10 ? 09:35:01

Inget föl.....

Såg inte Karolina från fönstret i morse... sprang ut i morgonrocken för att se om det kommit någon fölis, men inte! Är så nyfiken!

Tinna har klätt på sig och Lilja  jeansklänningar, så söta... Men hon tyckte Lilja blev sötast, för hon hade mycket finare strumpor och "pantalonger"  (tights). Nu läser Tinna "Mamma Mu gungar" för Lilja. De är enligt mig de bästa barnböckerna.

Igår pratade Tinna norska med Lilja.. jag blev så impad, skulle filma.... men det pajjade alltihop.. så nu säger hon inte ett ord... "Lilja, då må ikke, du er for litten".. eller ngt, så sött
Kommentarer
Elin.

Så du är hästintresserad? Det är jag också! :)

2008-04-10 @ 09:37:12
URL: http://www.lortgris.blogg.se
Eva o Kasper

Mamma Mu-böckerna är ett måste i varje barnfamilj! Jag tycker att just ... gungar är en av de allra bästa. ;)

2008-04-10 @ 19:38:57
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: