2008-04-26 ? 13:02:26

Kom på mailen

> >> Spermatest
> >>
> >> En 85-årig man gick till doktorn och ville få gjort ett spermatest.
>
> >> Doktorn gav mannen en burk och sa: Ta den här burken och kom tillbaka
> >> imorgon med ett spermaprov.
> Nästa dag kom mannen tillbaka och överräckte burken till doktorn.
> Burken var lika ren och tom som dagen innan.
> Doktorn undrade vad som hände och den gamle mannen sa:
> Jo doktorn! Det är så här Först försökte jag med högra handen, inget
> >> hände. Sen försökte jag medvänstra handen, fortfarande hände inget.
>
> >> Då kallade jag på min fru för hjälp. Hon försökte först med högra
> >> handen och sedan med vänstra handen, fortfarande hände inget. Hon
> >> försökte då med munnen, först med tänderna i, sedan utan tänder,
> >> fortfarande hände inget.
> Vi ringde till och med på hos vår granne,Agda. Hon försökte också.
> Först med båda händerna, sen i armhålan.
> >> Hon försökte till och med att klämma den mellan knäna, men inget
> >> hände.
> >> Doktorn var chockad! 'Ni kan inte mena allvar! Bad ni verkligen
> >> grannen om hjälp?'
> Jo, sa den gamle mannen. Och vad vi än försökte med så fick vi inte av locket på burken.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: