2008-04-08 ? 20:05:18

Saga och Tinna kompisar

Nytt kort på Saga i Hannes blogg!

Tinna och Saga har blivit goa lekkompisar (Saga bor vanligen hos mormor). Saga tycker det är finfint att ha på sig dockkläder och pärlhalsband ;-)
Tinna har varit ute med henne till åtta och ville fortsätta kvällen med att grilla korv.

Om bara Lilja vill somna ska jag åka till Malin och gå en sväng... men det är upplyst i Öja så jag är inte stressad.
Är sugen på att åka och hämta Lonis (ja, alltså min gamla Lonis dotter, min Lonis lever inte längre). Hon är på hundpensionat.

Mamma hade åkt nerför Åreskutan idag, hon tycker dock att barnbackarna är finfina.... En meter snö i terrängen.

Inget föl idag heller.....

Idag passerade hemsidan 30 000 unika besökare!
Kommentarer
Lina

Blir rörd när jag ser Saga...med min Scottis sele!

Scottis hade en precis likadan (fast en storlek större då) som hon alltid hade på sig när hon följde med på ridturer eller skogspromenader. Jag hade sytt fast reflexer och en bjällra så att jag alltid visste var hon fanns. Kolsvart som hon var var det annars svårt att se henne på våra sena kvällsturer.
Åh, vad jag saknar henne nu. Tänder nog ett ljus på hennes grav ikväll...

2008-04-08 @ 20:50:47
URL: http://linahallberg.blogg.se
Lina

Jo Ninni...din Saga är jättefin!!! Och hennes valpar...Vågar inte riktigt hoppas än.

2008-04-08 @ 22:32:58
URL: http://linahallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: