2008-04-21 ? 16:39:45

Tragiskt...

För några timmar sedan, hörde jag sirener, läser på smp.se att en familj krockat på 23:an, pappan och en liten flicka klarade sig, men är skadade, mamman och bebisen omkom! Man blir ordlös.

Det var det tråkiga, men jag har inte haft tråkigt idag.... trots min whiskyröst, orskakad av pollen, har jag haft det ganska gött. Lilja busig, fått två små pluttar till tänder, kan ryta som ett lejon, skrattar för fullt. Tinna är hos Maja på Marklanda och leker. Efter lunch var jag tvungen att vila middag, en vis vän upplyste mig om att det är ett måste i min ålder. Sedan har Lilja och jag gått en sväng.
Binkis är på Marklanda, Sunna är i trädgården, hon är så vacker och ställer upp sig, vilken lady. Hon håller koll på skogsgubbarna i skogen. Nyss hörde jag ett tydligt skall.... då står hon som en staty, tre rådjur i hästhagen, bort från min tomt tyckte Sunna... ja de sprang rätt kvickt så hon kunde fortsätta sola.

Moahhhh, mer skvaller från helgen önskas, har fått endel, men det kan aldrig bli för lite.
Kommentarer
Maria

fy fan vad hemskt !!!!

2008-04-21 @ 16:44:15
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Dannie

VILKEN HÄRLIG FÄRG, JAG BARA ÄLSKAR DEN!
MYCKET SNYGGT
Ja, tragiskt med olyckan. På tok för många trafikolyckor när vi så bra vägar...

2008-04-22 @ 07:17:58
URL: http://www.borgartuni.com
Camilla

Vad hemskt med olyckan! :-(
Grattis i efterskott! Har inte läst på din blogg på några dagar! Men härligt att du har haft en bra födelsedag!
Kram Camilla

2008-04-22 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: