2008-04-06 ? 16:21:19

Två dagar

Nu har vi röjt, sorterat barnkläder, städat i två dagar.
Igår kväll kom Malin, vi gick en lång sväng med hundarna, när vi kom mot Marklanda kom vi på, 23:an och allt som är skoj på Marklanda, bäst att koppla... men som vanligt, inga koppel... så vi började leta efter något bra snöre, skräp eller något... vi hittade inget... hmmm det gick inte att låta som gå lösa... bh... näää.. det hade varit nödlösning....tillslut fick vi loss ett midjesnöre ur min jacka, till Sunna iallafall.. Binkis löste jag med lydnad...

Idag har jag bakat bullar och tårta. Ska bjuda två "av mina hyenor" på först promenad, sedan fika och bad.... Åsa med sin lille Edwin och Frida med lilla Hilda.

NYA POSTLÅDAN ÄR UPPSATT!!!

Tinna har bloggat i fotobloggen, hmm hon är busig.. ligger massor med nya kort där.

Nu ska jag rasta hundarna... laga fisk.... och skjutsa Gustav till tåget... Han ska till skolan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: