2008-04-02 ? 18:58:06

Vart är hundarnas koppel???

I morse, nja eller förmiddags åkte jag med båda hundarna och Lilja till Charlotte för att gå en runda i Fyllerydsskogen. När jag skulle åka kom jag på, just det koppel... använder ju aldrig koppel förutom när jag ska träna lydnad och då funkar både kattkoppel och grimskaft.... ja eller ett par tyglar, same same... Men Tinna leker ju ofta med Binkis och då kan ju kopplen hamna lite varstanns... Sedan bjöds vi på fika och rundvandring på Pianov. 2... Hannes har nu fått utmaningen att inreda vår källare ;-)
Sedan tog jag med hundarna till dagis (börnehaven) och alla barnen fick gosa med hundarna.... de var överlyckliga...
Man kan ju inte slappa, klippning från 15, i tre timmar.... gött! Därefter hamstra bensin som alla andra Växjö-bor.... å Batman det är superskillnad  mellan bensin för 12,24 och 12,94 kr!!!! Så nu ska mitt Visa-kort få vila några dagar.

Brá och Karolína Sól har flyttat hit för att föla, har glömt att skriva det... så närsom kommer första bebisen en Tháttur-bebis.
Kommentarer
Eva o Kasper

Kasper blir gärna lite väl hoppig bland småbarn, han vill ju leka... ;)
Bensinkapet: tja, mellanskillnaden räcker väl möjligen till en kopp kaffe och en dagstidning... :D

2008-04-03 @ 07:42:07
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com
Ninni

Nja, på min 70-liters tank gjorde det lite skillnad ;-)
Binkis bara njöt, barnen turades om att få hålla henne i koppel.. hom är van.... van vid både att åka dockvagn och vara docka.

2008-04-03 @ 09:30:25
URL: http://www.marklanda.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: