2008-08-16 ? 10:06:14

Lördag

Så var gräsänketiden påbörjad, Hannes gav sig iväg 03.30 för att vaka efter bocken! Dricker mitt heliga morgonkaffe, blivit väckt flera gånger sedan Hannes gav sig iväg, vi har jaktlaget inpå knuten, vilket hundarna inte uppskattade, en knall hörde jag med....
Lilja har tuggat sönder Hannes mobil... ;-/ 
Nä, idag är det Alvesta marknad, man kanske skulle åka dit.. Hannes lär väl vara dödstrött när han kommer hem om en stund!

15.45
Två bockar fällda i morse! Bra! Nu jagar gubbarna duvor!
Jag och tjejerna åkte till Alvesta och gick på marknaden! Tycker den var ovanligt fin och bra utbud, särskilt Lilla Bus eller vad de heter, pyjamaser Viller Valla för 20 kr st!
Tinna fick ett trollspö, ett halsband med sitt namn och en klubba. Köpte lite bröd, korv ch isterband. Hm, nja köpte en tröja till Gustav med "RIKTIGA MÄN RAKAR PUNGEN MED VINKELSLIP"... passar honom perfekt nere i Bollerup!
Tinna sover, Lilja leker på golvet... lite off på nätet... ska dricka mitt kaffeGLAS framför OS.

KORS I TAKET, SUNNA & PXI SOVER IHOP!

Götängens Cärla Midsommarflickas blogg: http://linahallberg.blogg.se/carla
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: