2008-08-25 ? 12:27:00

Sunna... eller Tunna?

Sunna är stor och tung! Jag är van att Sunna hoppar, springer och far framför mig när vi är ute och går, nu lufsar hon bakom. I lördags morse satt Tinna och grät på golvet, Sunna var hungrig.... inte på hundmat utan på skinka och blodkorv, så hon serverade Sunna stora bitar av den fina skinkan vi fått av Hannes syster Vala, inköpt i en av Londons finaste gourmentbutiker.
V har haft trevliga intensiva dagar, mycket god mat, utflykter till Strandbjörket, Öhrs lantcafé, ridturer, hundpromenader, MASSA pyssel med hundarna, Valas barn, Max & Nina älskade hundarna.

Tinnas kalas blev PERFEKT, utsökt god mat och tårtor. Återkommer med bilder!
Så igår var der Bergundadagen och alla hurrade för Tinna, härligt. I eftermiddag ska jag träffa Jolanta, vi ska ha(ja eller Jolanta har dragit in mig) kvinnomöten där inte karlar får diskuteras... ehhh... min erfarenhet är att kvinnor som är fler än en åt gången, lägger hela sin energi på att jämföra sina respektive män, vilken som är sämst på att städa, laga mat osv. Rosa, vi ska lära oss husmorstips!

Sedan ikväll är det efterfest, Charlotte ska rida, vi (jag, Daniela, Charlotte, Anneli) mumsa kalasrester!

Anneli, glöm inte förvarna ditt spöke om att vi kommer!
Cornelia, ja David träffade jag,  trevlig var han! Nu är det spännande nedräkning innan valparna kommer!

Jättegärna nya bilder på A-B & C-valparna, gärna uppställda!
Kommentarer
Anneli

Det var mer än jag visste...

2008-08-25 @ 12:50:05
URL: http://brellir.blogg.se/
Cornelia

Hej Ninni!

Jag är såååååååååååå nyfiken nu! När tror du att det kan vara dags?

Om du har varit på Bergundadagen igår borde du träffat min kollega David Fuchs (från museet). Hans barn var hos oss medan han höll föredraget.

Kul att Tinna hade ett fint kalas. Hälsar henne från Anne.

Hälsningar Cornelia

2008-08-25 @ 13:20:22
Anne Folbert

Det är så spännande nu när nedräkningen verkligen är i gång! Vi följer med spänning!

2008-08-25 @ 18:50:36
URL: http://annef.blogg.se/
Sara & Vilma

Har mailat lite foton på lilla damen!

2008-08-26 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: