2008-12-29 ? 09:26:34

29/12, måndag

20.25
"Nääää nu höjer jag försäkringen på Tindra" hör jag ljuda i telefonen... vem mötte husse på lillevägen tror Ni...jo Tindra! Tagit sig ut ur hagen, men staketet är helt så troligen har hon gått genom sprialgrinden...  Alla hästarna är inne....

Jenny, japp i´m in på facebook.... Japp, det är Lind´s första avkomma... tror inte han har gjort särskilt mycket förrän nu, men vem är denna Michis, "Jökulls" Michis... ???? Som jobbat hos honom?

Challe och Conny, hur ska Ni träna utan mig och Niklas???? Niklas som gör elden och jag glädjen ;-)
Nja... Niklas och jag tränar ju lite mer på allvar... eller hur Niklas ;-))))

17.48
Har inte tidigare brytt mig om facebook... men nu är jag fast... men det är ju egentligen inget vidare, ful layout, inga möjligheter... förutom en ynka skryt-ruta!
Vad ska jag skryta om... alla gamla polare från skolan pluggar vid olika skolor som jag knappt kan uttala... typ iallafall...
Man kan ju inte heller gå in och tjuvkika vad personen i fråga pysslar med nu för tiden.. utan måste snällt fråga om hon/han vill blir vän!
13.03
Vi har ätit... isterband och potatismos... bad flickorna (Tinna och Alicia) duka av.... resultatet blev fler isterband till hundarna än vad flickorna åt!

Niklas... din idé är genial.. men det ska ju börja på E... Götängens Munksjö Dubbel Toa
Götängens Enda Munksjö Dubbel Toa.... hahaha.. Challe då kan du välja att kalla henne Enda eller bak... eller varför inte rumpnissa ;-)))

Okej... Niklas och jag kan tänka oss ha med fler kvinnor på våra träningar, om Ni bara kan sitta och stanna på kommando!
Eftersom jag är andra hälften i detta träningsteam... så förutsätter jag även klockrent hopp på kommando!


11.16
Sunna... Sunna... hon är ju en annorlunda hund... kommer Ni ihåg när jag berättade om att hon fick panik när Edvin snorklade och skulle rädda honom ur vattnet (hon trodde att han drunknade)....
I morse satte Lilja smulor i halsen.... ingen fara, men obehagligt... hon hostade till hon klöktes, när Sunna hörde detta, flög hon ner för trappan, undrar om om tog ett enda trappsteg, kastade sig fram till Lilja och skällde på mig (nota bene, Sunna skäller aldrig i vanliga fall), gjorde allt hon kunde för att få mig till att hjälpa Lilja...

Så gick vi en promenad, Tinna vill ju absolut hålla i ett koppel, så hon hade Sunna i koppel, "mamma, Sunna är så vacker, henne färger är så vackra i snön, så rör hon sig så vackert, den lilla damen!"....

Nä... partytantsmailet var det ju!

Niklas... ska vi ha med fler kvinnor när vi tränar????

09.19
Dricker morgonkaffe... natten kändes lång, drömde massa konstiga drömmar!

Nja... jag tror nog att det är bäst att jag väljer valpnamn själv... somligas inblandning börjar kännas lätt osäker!
Visst var Exa, ditt favoritnamn Challe?

Nää... nu ska jag nog skriva ett mail till partytanterna och Lina! ;-)))

Niklas.. när ska vi träna hund igen???
Kommentarer
Lina

Exa är jättefint och lika ovanligt som Cärla!



Däremot tror jag att två hundar i samma familj kan få svårt att skilja på namnen Aza och Exa, låter för likt i hundöron...



Tips: finns ett toapapper/Huahållspapper som heter Extra!



Har du kollat med familjen Olsen om lördag em/kväll?

2008-12-29 @ 09:56:26
Conny

Jag vill också vara med och träna!!!

2008-12-29 @ 10:03:47
Millis

Jag hänger också gärna med och tränar någon dag!!!

2008-12-29 @ 11:20:17
Niklas

Tja, vi kan väl ha mer kvinnor med oss, bara dom kan sitta och stanna på kommando! ;-)



Jag tycker att "Götängens Munksjö Dubbel Toa" är ett kanon namn i stamtavlan! :-)

2008-12-29 @ 12:35:58
Conny

Då kan ni f....hoppa själva....Millis, ska vi träffas och bilda team?

2008-12-29 @ 13:21:45
Jenny

Har du sett bilden på Loki i denna tråden: http://iseld.forum24.se/iseld-about1261.html&highlight=

Måste väl vara er uppfödning?

Ah har du börjat Facebooka, inte illa!

2008-12-29 @ 18:46:43
challe

Conny och Millis, jag hänger med er! Låt de två barnsligaste hållas :-))))

2008-12-29 @ 19:32:01
URL: http://azahara.blogg.se/
Conny

Bra Challe, då blir vi tre....OCH FLER än de ;-))))

2008-12-29 @ 19:59:49
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Jenny igen

Nej, detta är en annan Michis!

202.html" rel="nofollow">http://michis.dinstudio.se/gallery2202.html

26.html" rel="nofollow">http://michis.dinstudio.se/text126.html

2008-12-29 @ 21:19:34
challe

JAG är förstepyroman i familjen så jag kan elda, no worry flickor

2008-12-29 @ 21:34:15
URL: http://azahara.blogg.se/
Ninni

HAHAHA, det låter ju säkert... men vad ska ni träna för ngt då?

2008-12-29 @ 21:43:09
Conny

Challe, Millis....psssst....det avslöjar vi inte, eller hur?

2008-12-29 @ 22:04:26
challe

Millis, Conny - vår hemlis...

2008-12-29 @ 22:06:11
URL: http://azahara.blogg.se/
Ninni

Bra, då kan Niklas och jag lugnt ha kvar vår hemlis :-)

2008-12-30 @ 07:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: