2008-12-19 ? 12:05:07

Fredag

21.28
Är det ngn som läst Växjöbladet/kronobergaren idag?

Hannes var smart... efter mitt psykbryt... kom han hem med kebab...
Så åkte jag och köpte alla julklappar, fixat och klart...
Så nu är det bara städning, gran och mat kvar, tänkte föreslå Hannes att jag gör maten, så fixar han resten. Eller flatbröd kan han få baka...

13.03
Vi skulle ju till tandläkaren i morse, sedan gå på stan, äta lunch, mysa, julhandla....
Så VÄGRAR Tinna (inte första gången hon ska laga en tand) låta tandläkaren laga tanden, bara är skittjurig och bråkig. Tinnas tandläkare borrar inte ens, utan kör laser, med andra ord, känns inte.. Efter alla försök, ger vi upp, får en ny tid i januari... hon är så envis ungen... hon förhandlar om allt, om hon ska äta, vad hon ska äta, sova, leka, borsta tänderna...
Till råga på allt ringer jag upp Hannes efteråt och får till  svar " hade du inte varit så hysterisk hela tiden, hade det inte varit några problem, man måste prata lugnt med henne".. i Hannes värld är minsta lilla krav hysterisk... Blir galen!
Åkte direkt hem....

Mina klädfunderingar inför julafton hade varit mycket roligare att blogga om.... lånar morsan guldstövlar med HÖG stilettklack... hysteriskt snyggt!


12.05
psykbryt... ska bryta ihop en stund innan jag börjar bita ihop...
Kommentarer
Conny

Nä men Ninni....hur är det??? Skickar över en varm kram!!!!

2008-12-19 @ 12:23:57
URL: http://dickolsen.blogg.se/
Anonym

Hejsan Ninni!!!

Tack för det fina julkortet

Snälla bryt inte ihop

Kram//Ewa Oyoy O Toy Boy

2008-12-19 @ 12:53:02
challe

Bryt ihop och kom igen! Tinna är inte första ungen som har tjurat ihop hos tandläkaren! Det löser sig så småningom :-)

2008-12-19 @ 14:04:49
URL: http://azahara.blogg.se/
Anne

Oj då, låter jobbigt! Mitt tips är att skicka Hannes med henne nästa gång! Tusen tack för det fina julkortet. Kram

2008-12-19 @ 17:59:02
URL: http://annef.blogg.se/
Lina, Cärla, Anna & Lorita

Jag, Cärla och tjejerna skickar en stor och varm kram!

2008-12-20 @ 19:00:00
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: