2008-12-20 ? 20:44:47

Lördag 20/12

20.38
Dagen har bestått av julmatsinköp och knäcktillverkning, även besök av grannen Johan...
Det  blev MASSOR AV KNÄCK, olika smaker och varianter... flera hundra små goda knäck med perfekt konsistens...
Kände mig gammal, gjorde en sats knäck i en ny gryta, det brände och blev inte alls bra, tog min gamla gryta, då blev de perfekta... 123 grader ska kolan vara och knäcken 125 grader!
Så kände jag mig som faster Lisa... Tinna kom hem häromdagen från dagis och sjöng "Bjällerklang bjällerklag, hördes  dingelidong, i ett hörn satt en björn och måla snoppen grön"... nääääääääääää vad i.. så vi har spelar Bjällerklang och sjungit  rätt i flera dagar... högt och starkt så Tinna hör hur den ska gå... "flingor som det virvlar om i munter vintersång"....

Har inboxen knökad med mail... med de får vänta....

Jo förresten, har ju fått en tidigt julklapp av Hannes... världens "upp-hottning" av min älskade dator... den är ju hur speedad som helst numera... man kan säga... att den varit på spa...
Kommentarer
Nicole - Thilians mamma

ahn skriker inte, han typ bara gnäller.



näsan riner, han tugga på allt och ahh.

så tror ändå det är tänder på g faktist. !

2008-12-20 @ 20:57:42
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: