2008-12-13 ? 13:34:51

Lucia

Har Ni ingen snö?? Vi pulsar fram!
Det gnälldes om mängd hundträning igår kväll, så jag valde att avstå "det är ju snart jul och det vore trevlig om du vore hemma"-gnäll.  MEN, vi tränar inte nästa lördag och inte heller 23 dec, trots att det är  en tisdag!
Men så ringer telefonen (mobilen har man ju lärt sig hålla avstängd på nätterna), sov som en stock, Hannes var dock i källaren och målade... Gick upp och kollade, tjejerna sov som stockar.. kände igen numret, visst f*n, lovat Åse att komma och träna, försökte lite fint säga att jag skulle vara hemma med Lilja sjuk, men Hannes to snabbt på sig, så på fem minuter satt jag i bilen, tur att det finns mössa... Lovade bara träna till 12, var iallafall hemma till 13 och handlade snabbt till julfesten i eftermiddag, Hannes stannar dock hemma med Lilja sjuk.... ja inte släpper jag honom ensam i det sällskapet, med risk för att han handlar något galet.
Träningen gick fint, vi blev fotade till Växjöbladet/Kronobergaren.
Tränade lydnad, rondering och spårade...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: