2008-02-04 ? 23:02:58

Lång dag

Egentligen borde jag kasta mig i säng.... men ska blogga lite först.

Kors i taket, jag var uppe FÖRE 8! Tinna, Lilja och jag var bjudna till min fd eniro-kollega, numera Trygg Hansa, Åsa och hennes bebis Edvin. Egentligen skulle "Eniro-Frida" som Tinna säger, och hennes barn Hilda (bebis) och bonusdotter Hedvig komma också, men hennes bil strejkade. Iallafall så hade vi en jättetrevlig dag, Åsa bjöd på mat, vi var ute och gick mm....
Ja, jag har  nog minuspoäng vad gäller att vara latte-mamma... skulle ju ha med vagnen, hur fäller man ihop vagnen... sen som jag var tryckte jag i den på sidan... V70! Sunna i framsätet, vagn och två barn åkte vi till Alvesta...

Var tvungen att belöna V70-n, med nya Norrlands guld skivan, oj som en ny bil låg den i kurvorna... och på hög volym plockade vi körsbär i äkta eniro-anda!!!
Kommentarer
Åsa

Hej hopp!
Det var riktigt trevligt igår. det måste vi göra om snart igen. Då får vi se till att frida, hilda oc hedvig blir med också :O)
Somnade Lilja i bilen hem?
Hälsa Tinna.
Kram Åsa & Edwin

2008-02-05 @ 11:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: