2008-01-14 ? 20:48:35

Poänguppdatering

Achilles 10 p (en inoff utställning, en avslutad kurs, en off utställning)
Angelique 10 p (två off. utställning) kurser?
Azahara 19 p (tre off utställningar, ett CK, en avslutad kurs)
Ambra 12 p (två off utställningar, 1 CK)
Bárdur 16 p (en off utställning, ett HP, ett BIM, tre avslutade kurser)
Bond kurs 2 p (avslutad kurs)
Billy 5 p (inoff utställning, avslutad kurs)
Bonus Kasper 2 p  (en avslutad kurs)
Biana Bratz 0 p

Prel datum för kennelträff 20 augusti
***************************

Okej, gårdshundar är påhittiga. När Hannes steg upp i morse, låg Sunna och sov i torktumlaren... då har hon en bur och tre filtar att välja mellan! Tokhund!
Idag har det varit allmänt gnälligt på Häringeryd, alla förkylda och täppta!
Och vi som skulle sova... telefonen ringde vid 9 i morse...

Binkis är duktig, men kanske inte så överintelligent att hon lärde sig fot på ett träningspass, utan Millis tränade henne lite under de två veckorna hon hade henne! Men hon är väldigt duktig iallafall, min lilla miniatyrhund!

Glöm nu inte att rösta på Hannes blogg, mormor Maggan har fått sitt förslag tillagt!

Förresten, guldstjärna till alla som snickrade i helgen ;-)
Kommentarer
Eva och Kasper

Menar du 20 aug? Det är en onsdag, kändes lite konstigt, hade väntat mig en lördag eller söndag...

2008-01-14 @ 22:22:00
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/
Malin

Okej angående namn tycker jag. Lilja Ingrid Elly alt Lilja elly Ingrid. Det röstar jag på, Ha det gott!

2008-01-15 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: