2008-01-15 ? 22:03:16

Uppe vid halv sju

Imorse steg hela familjen upp vid halv sju! Vad ska man göra med så många timmar? Lilja hade feber så vi fick tid hos att träffa läkare... som tur var så var det ingen fara med henne.... Planen var att kika in hos Millis men tiden räckte inte till!!!

Har varit och köpt en bärsjal... den blir säkert utsökt, när jag får till den! Söderkryddan har en rea... men det blev inte billigt iallafall! Tinna är duktig på att handla.

Igår frågade hon om hon fick låna mitt smink.. visst! Men när jag kom idag och skulle använda det... vart är pudret? Vääldigt lite foundation kvar.... men det är bra att det tar slut, för jag tänkte testa mineralsmink istället!

Eva... lördagen kör vi på va, 23 aug ;-) får jag skylla på amningsförvirrad ;-)

Nästa vecka ska Hannes vara hemma, ta ut sina pappadagar! Då ska vi fixa och dona, ta emot lite besök. Åka på lite besök!

Jag funderar på att rida i helgen!

Vad gillande Ni Let´s dance... Karl Petter är ju underbar!!!!!!! Susanne Lanefeldt och Uffe kan få åka ut först!

Imorgon ska jag försöka hinna med en massa telefonsamtal... ni vet såndär som man drar ut på! Måste bla ringa sveland, hästarna premie hade gått upp lite väl mycket!!! 900:- för Sunna, med avelstillägg, inte farligt!

Kommentarer
Eva och Kasper

Vad bra, 23 aug, verkar ju lättare, inte säkert att man har semester just då... ;) Har preliminärskrivit in det så får vi se med övriga sommarplaner... Blir det något Tollarp i år igen, nån som vet? Isåfall, när ligger det?

Förrsten, Susanne Lanefeldt borde inte alls åka ut först, för hennes danspartner Björn är också Saras pardanslärare. Så nu får du allt ta och backa det i bloggen! :D

2008-01-15 @ 23:52:28
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: