2008-07-04 ? 10:37:08

Fredag

Vi sov till nio! Hannes var ju ute med hundarna vid 6, så det var lugnt, när jag kom ner i köket stod tre tikar vid grinden, glada, kors i taket! Han måste ha glömt sig alldeles, men inga huggormsbett utan bara glada svansar.

Så var vi där igen, jag äääär överbeskyddande, jag vet, Tinna ska iväg med mormor, Rolf och Gustav. Sedan ska de sova i husvagnen inatt. Eftersom Lilja är sjuk, var inte alls pigg, verkar det som om Hannes måste köra själv med Sunna imorgon, de ska passa på att ta en minisemester, han och Tinna (Vanja ringer er ikväll för tider mm).
Iallafall, så ska jag ju sova utan Tinnisen, plus att hon ska iväg idag och imorgon. De ska börja i Gemla idag och avsluta vid Huseby, med andra ord korsa 23:an, med poliseskort och mormor är där osv, men iallafall, jag är så nojjig. Mamma erbjöd sig hämta henne här, njaääää, jag vill fota starten. Så ikväll är det mat, mys och lite fest i Huseby. Nja, jag klarar mig... noooog! Tinna tycker det ska bli sååå spännande!

Tinna är så stolt över Gustav, han är stark som en björn, kan lyfta stora maskiner!

http://azahara.blogg.se Här kan Ni se Aza´s blogg, Aza är Sunnas dotter, Pxi´s mamma, Sagas syster..... osv...

Daniela, det är midsommarvalparna!
Lina, visst är de goa!

Det går bra att kopiera bilderna från bloggen (ej stallet.se)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: