2008-07-26 ? 19:28:56

Lördag!

Jo, imorgon måste jag fota! Har aldrig haft så matglada gårdshundsvalpar tidigare! Om vi ska kalla någon pipplig får det bli Cärla, undrar Lina hur det ska gå, tror det är bäst att flickorna stannar, om hon ska få mat ;-)
Skojar bara!

Lilja har fått vattkoppor, gnällig och ledsen.

Jag har ju inte berättat om bruksridningen, kom ju då 3:a på DM som är uttagning till SM. det är lite olika moment, lydnad, hoppning och verklighetsanpassade dressyrmoment, Stjarni gick som en pärla och man ska få så låga poäng som möjligt, ovanligt va? Jag gjorde fel så vi fick två uteslutningar, vid lång L-ryggning och hov på brunnslock.... mitt fel, men men.

Imorgon ska jag fota, valpar, Pxi, hon har vuxit, Hannes har fotobloggat idag!

Jo, messade 118100 (bra om man har flera personligheter haha) "vem är Ingrid Ninni Lindsten"
- 118100 tror att Ingrid är en glad kvinna i sina bästa år. När hon inte står  framför spegel och dansar, gillar hon att vara med sina nära och kära, åka utomlands och uppleva nya kulturer.

Shit, om detta är de bästa åren, hur blir det sen????

Lina, yeah, matar du blomman med????

Rosa, vart är du?
Kommentarer
Lina

Ninni, jag LOVAR! att Cäja (Seja) alltid skall få mat på bestämda tider! Tjejerna har pikat mej mycket för att jag missade när ni var här!

2008-07-26 @ 20:26:13
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Rosa

Lugn Ninni...Jag är här. Jag har bara haft lite semester på Öland. Åker imorron igen till min bror i Onsala. Troligtvis hemma på onsdag. Så va inte orolig nu.... Å ja det va dig jag tänkte på i min blogg. Behöver jag vara orolig i magen?????



KRRRAAAAAAAMMMMM ses snart

2008-07-26 @ 22:54:14
URL: http://rosa-villanshojd.blogspot.com
Lina

Ingen fara!

Men tanke på hur mycket äckliga flygfän det finns ute nu så lär min flugätande växt inte svälta ihjäl! Ger den till och med en slurk vatten ibland!

Plastblommorna klarar värmen och torkan utmärkt!

2008-07-26 @ 23:38:50
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: