2008-07-23 ? 19:43:47

Nostalgiresa

Ingen i min familj förstod varför det nu skulle vara såååå roligt att åka på SSM!
Jo, har haft två underbara dagar, sett massor av fina hundar, pratat med massor av underbara människor, Tosse har fått massa nya leksaker och jag har fått massa träningsenergi! Heeeeelt underbart!

Ännu bättre, vi bodde över hos Lina (under tisdagen hade jag även fått erbjudande om husbilsövernattning), men en underbar liten stuga i skogen sov jag och tjejerna i! Vi bjöds på god mat och massa trevligt att prata om!

Jag har fått årets SSM-dos, nästan direkt i hjärtat ;-)

Tonni & Sven, har Ni googlat er fram?

SSM, SVENSK SCHÄFERMÄSTERSKAP I BRUKS OCH UTSTÄLLNING!

ANNELI, IMON SKA JAG SKRIVA!
Kommentarer
jenni

hm

jeg undrer bare hvad er SSM ?

jenni

2008-07-23 @ 21:19:19
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk
Anneli

Ninni, jag vill ha längre uppdatering och bilder!



OCH redogörelse hur det gick i Tingsryd på bruksridningen, såg ditt namn i tidningen!!!

2008-07-23 @ 21:36:22
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: