2008-07-09 ? 10:38:00

Onsdag

Igår kväll låg PXI och sov på min väska, i morse låg hon och sov i Tosses svans! Gårdshundar är livsnjutare!
 
Tinna och jag åkte upp till Marklanda igår kväll, för att umgås till på avstånd. När Patriks lille Axel väl somnat (som troligen kommer få vattkoppor) så ansåg jag att risken var iallafall aningen mindre för att Lilja skulle smittas, jag vet inte hur smittsamt vattkoppor är, men vi som haft det kan väl knappt bära med oss smittan längre stunder iallafall. Vad jag kan googla mig till så är det direktsmitta via luften från den som är sjuk.

11.48
Patrik o Rolf var här, tog med sig Tinna, möter upp dem i Strandbjörket i eftermiddag, niiice.

21.37
Har varit o grillat på Marklanda, fotat valparna! Bilder kommer!
Var på sjukhuset, jag sa att Lilja inte har astma, fel, hon har infektionsastma :-/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: