2008-07-13 ? 17:31:50

Söndag, vilodag?

Igår kväll, efter inte ha orkat laga pannbiff, men däremot börjat avfrosta frysen, plantera blommor, klippa gräs,grästrimma, sylt, ja allt jag gjorde, borde det ha varit vilodag idag.
Min sylt, åhhh så god! Började göra körsbärsgrottor i morse, köpte margarin, inte smör, gjorde fyrdubbel sats, ett husmorstips, baka inte grottor med margarin! De flöt ut och blev platta, satte nästa omgång i formar, de EXPLODERADE!
Tinna gjorde några till sig och Rolf, med Nutella!

Har haft Cärlas blivande matte på besök, har även träffat familjen lettiska fadderflickor, kändes i hjärtat, de lever ett liv långt från vårt!

Har gosar med MIN och Liljas lilla goshäst, Dísa, jag är är kär och hon är så o-till salu man kan bli!

Vi ska flytta lite hästar i veckan, Sara & Tórdís till H-ryd, Brá & Tandri till M-gård.

Nä, nu är det pannbiffsdags va??? Iallafall gott med egna inlagda gurkor....

Förresten jag skulle vilja lära känna någon med stora hallonbuskar, som inte plockar sina hallon, hehehe ;-)

http://arcdow116.blogspot.com/feeds/posts/default
Enklare....

Ps. Ser Ni, Tinnas prisrosett hänger framme!
Kommentarer
Anneli

Mmmm.. Vi har stooooora hallonbuskar... Gott. ;-)

2008-07-13 @ 17:42:36
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: