2008-07-24 ? 17:41:07

Torsdag

Vilken kockodag!

I morse ringde Anneli, småpojkarna, eller rättare sagt min skitunge, nej Hannes hästskrälle, han har ju fått honom av mig, Sleipnir, brutit sig ut, två gånger dessutom, ingen el på staketet!
Kom ju hem sent från SSM, och på ngt sätt inget batteri i bilen, där stod jag med två nyvakna, inte jätteglada barn, en bil som inte startade och skulle försöka ta mig till Danielas stall!
Telefonen ringde dessutom non stopp, plus att jag var TVUNGEN att åka till banken... ja och ta hand om valparna, KAOS!

Valparna har idag varit i hundgården första gången, Cungen är självständigast, Cärla är nyfiknast, Camomill skuttigast och Cindra busigast. Cärla undersöker allt först. Men de är otroligt jämna, alla gav sig iväg på upptåg direkt!
Lille Cungen, han promenerade runt och  undersökte hundgården ensam, om det gick att ta sig ut!

Nu hoppas jag dagen lugnar sig, puh!

Kommentarer
jenni

skal vi ikke snart se nye billeder af hvalpene ...

2008-07-26 @ 15:27:05
URL: http://www.gaardhunden.webbyen.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: