2008-06-05 ? 08:28:11

5 juni

Igår var en intensiv givande dag! På fömiddagen var jag och Charlotte ute och gick, Sunna var md och låg sedan och njöt i solen medans vi fikade.
Sedan hämtade jag Tinna vid 13, vi åkte till Munges och köpte frallor till kvällen.
Så hem för snabb städning, så kom Magnus... som jag inte träffat på flera år, men det var som vi setts en vecka innan...

Så strax efter fem, dags för att göra fikat, bre mackor mm....  Packa in barn, vagn, inte ta med hund, filt......
Väl framme packa ut allt, gå tipspromenad, iväg till kullen, present till fröknarna, sommarsånger, några barn slutade.. känner Ni igen er? Stolta föräldrar... något litet syskon i blöja som sprang framför de sjungande barnen.... vissa föräldrar packade upp allt från hemmagjorda köttbullar till pastasallad...
Stolta föräldrar, var mest mammor och mormödrar på plats... Hannes var på jobbfest

Visar bilder.. snart....

Avslutning... hade lovat Mac donalds... kom hem 21 TRÖTT!

STUDENTFEST IKVÄLL!
Kommentarer
Marie

Hej såg precis ditt mail ang MH testet på chili kul me så bra resultat ......:-) Grattis Millis och chili och Ninni til lyckad kull ....

mvh pappa Spike kennel Pousoda

2008-06-05 @ 14:08:15
URL: http://www.vallgaren.se
Anneli

NINNI!! Vad hände me de utlovade bilderna/uppsatsen om igår....? Dåligt, nu kan jag ju inte sno dina bilder... ;-)

2008-06-06 @ 13:30:57
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: