2008-06-06 ? 16:06:06

6 juni

Anneli, jag överväger att söka patent på ZUPER..... det är mitt ord!!!! Om du vill kan du få kopiera mina inlägg och bara byta lite namn ;-) hahahaha

Igår var vi på Olas student, vad stor han har blivit! Vilken god mat vi fick och underhållning... Väl överförfriskade ungdomar.
Solade lite igår, underbart.

Så idag är det årliga ritten Vederslöv-Marklanda och tillbaka till Vederslöv. Ansvarade för maten. Tinna har premiärdeltagit ca 1,5 mil (till Marklanda).

Men... gick upp till Lina (som har lasern) när hästarna kommit iväg... Lina tyckte ATT JAG BEHÖVDE TAN-SPRAY! Det ska göras utomhus... först skulle hon göra ansiktet... men det räckte inte.. så jag fick ta av tröjan (ute på balkongen),.... sedan behövde ju benen fixas.. jag utan kläder.... hmmm

Rosa, lovar att aldrig mer inte informera bloggen om mina planer (skrev inte på vare sig bloggen eller msn att jag skulle till Marklanda några timmar)

Anneli, from nu.. så kommer vi bara kunna läsa xuper på din blogg... zuper stannar här ;-) och yber!
Kommentarer
Anneli

Det vore inte snällt att ta patent på zuper... Men då skulle jag faktiskt kunna stava med x istället.. xuper... ;-)

2008-06-06 @ 16:28:29
URL: http://brellir.blogg.se/
Anneli

Lovar, det blir xuper... ;-)

2008-06-07 @ 13:23:05
URL: http://brellir.blogg.se/
Rosa

Ja, det får du lova, det är dumt att vara på rymmen så. Aja baja!!!=)

2008-06-07 @ 17:50:22
URL: http://rosa-villanshojd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: