2008-06-30 ? 17:27:53

Är det måndag idag?

Hannes mamma har kommit, Lilja är sjuk, Tinna sjövild, valp, Tosse.... som sagt, sova och vila är för veklingar.
Igår gick jag upp vid 7 för att städa och förbereda inför Helgas ankomst, byta sängkläder från föregående nattgäster...
Idag vaknade jag kl 6, gick ut med valpen som tittade lite sömndrucket på mig (varit torr och tyst varenda natt).
Måste säga, vilken kanonvalp, kanonpsyke, hänger med överallt, hästtävling var ju skoj, blir hon lite rädd för något så går hon snabbt fram och undersöker. Väldigt enkelt att ha med att göra.

Tosse hade visst inte varit så nöjd när svärmor skulle in i köket och dricka vatten i natt, morr! Cyklade med henne 5 km igår, sedan åkte jag med henne och Sunna och gick i Bokhultet.

Jór är underbar!

Jag har huuuur många mail som helst att svara på,
-Vanja, får vi komma på lördag???
-Billy, en tvåa är BRA! Det går bättre nästa gång, det kan vara så förargligt att man kan få en tvåa ena dagen och veckan därpå cert! Olika domare vill se olika hundar! Du ska få poäng!
-Anneli, är detta bra uppdatering?

Som Ni märkt har bloggen fått lite fnatt, ska lägga text till alla bilder!
Kommentarer
Anneli

Njaa... Kunde vara lite utförligare, det får du kompensera för imorrn!

2008-06-30 @ 21:58:23
URL: http://brellir.blogg.se/
Vanja

Ja, det är helt okej att ni kommer på lördag!

Agust längtar! ;)

2008-07-01 @ 15:16:15
URL: http://fjellalundas.blogg.se/
Eva o Kasper

Var stäldes Billy ut? Vad sade domaren mer specifikt? Vi ställde ju idag och fick också en 2:a (som väntat) pga tänderna. Kommer mer om det i min blogg snart... (cliffhanger :))

2008-07-02 @ 20:20:42
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: