2008-06-13 ? 09:00:14

Fredagen den 13....

I mitt liv styrs inte oturen av datum ;-) Så fredagen den 13.... är det ngn som tror på det?

Hihi Eva, Tosse hälsar att hon också orkar.... men husse och matte är lite tröttare!

Tosse är lite busig, öppnar dörrar själv. I natt hoppade Sunna och la sig hos Tinna, så när Tosse kom in i sovrummet rök de ihop några sekunder, men det var över lika fort de började!

Rolf var här igår kväll, berättade för Tinna att Axel och Viktor (bonuskusiner) ska komma i sommar, Tinna hoppade av glädje. Skickade med honom en burk med nybakta bullar och havreflarn.

Ikväll åker Sleipnir och Aragon på nytt bete :-)

Jag ska fota Saga, Tosse, fixa och trixa lite med kameran... bara skjuter det framför mig.

Ställde upp Tosse igår, uuu vad jag är ringrostig på att ställa schäfer... SM-vinsten är endast ett minne, den meriten går inte att leva på längre!!!

Nej, nu sover Lilja, ska klä på mig och göra någo med hundarna, helt perfekt, vallar rutan med Sunna (jätteskoj hihi) och kör ett uppletande med Tosse, så är båda nöjda.
Kommentarer
Eva o Kasper

Jag får väl komma och cykla henne då... ;)

2008-06-14 @ 00:55:47
URL: http://skogsstjrna.blogspot.com/
Anneli

Ninni, jag tycker inte om den här bloggfria dagen! Nu har jag jobbat sen tidig morgon, kommer hem och sätter på datorn- direkt in på marklandabloggen, men hallå! Ingen uppdatering! Xuperdåligt...



Me don't like......

2008-06-14 @ 17:48:38
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: