2008-06-16 ? 09:40:32

Måndag

TRÖTT var jag morse! Igår kväll vid halv tio fick Rosa och jag ett ryck, vi bestämde oss för en promenad. Så hon gick från byn och jag från Häringeryd och skulle mötas på mitten, ca Marklanda. Rosa fuskade, cyklade ;-)
Men Tosse och jag gick med raska steg och mötte upp Rosa nästan samtidigt!
Vi gick en sväng, snabbt får båda är lite mörkrädda, sedan skulle ju båda hem på varsitt håll.

På fyran pratar man om midsommar, fick mail på morgonen, ska ha med mig sallad, bröd, smör och ost. Bakar nog lite frallor om jag hittar ngt bra recept! 21 vuxna och alla har i snitt 2 barn, hmmmm... 60 pers!!! 70-80 bullar???

CICCI!
JA, JAG UNDRAR DET MED! TROR DU ONDSKAN SKARS UT VID KEJSARSNITTET!!!! JAG SOM LOVAT DIG FÖRVALTA ASKEN VÄL! KANSKE LIGGER DEN PÅ JOBBET!
Kommentarer
Cicci

HAHAHAHAAHHA



Jorden är äntligen räddad! Nu kan alla sova lugnt och tryggt i sina sängar. Ondskans tid är förbi!

2008-06-16 @ 14:09:11
Rosa

Vadå fuskade... Du hade Tosse, o jag cyklen. Är inte det samma lika???!!! Jag va genomblöt när jag kom hem efter att ha cyklat upp för hela den hemska backen.

2008-06-16 @ 14:31:18
URL: http://rosa-villanshojd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: